تیم فوتبال استقلال که برای رسیدن به صدر جدول روند خوبی را در دیدارهای اخیر داشته است، در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و نیمه اول را با برتری به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه با حضور کمتر از دو هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. آرش رضاوند (۵) برای استقلال گل زد.

استقلال در این دیدار با علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به میدان رفت.

در شرایطی که بازی هنوز جان نگرفته بود، یامگا در نفوذی از سمت راست توپی را درون محوطه جریمه به عقب پاس داد که آرش رضاوند با حضور به موقع و ضربه‌ای زمینی و آرام در دقیقه ۵ سیلی اول را به تیم قعرنشین لیگ زد.

رضاوند با این ضربه بغل پای ساده تنها گل استقلال در نیمه اول را زد هر چند نفتی‌ها بعد از این گل چند حمله نصف و نیمه روی دروازه استقلال انجام دادند اما مهمترین اتفاق برای آنها خطایی بود که روی بازیکن نفت درون محوطه جریمه صورت گرفت اما داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت و دستور ادامه بازی را داد.

در دقیقه ۲۰ ارسلان مطهری با حرکتی انفرادی و زیبا دروازه بان نفت مسجدسلیمان را هم جا گذاشت و وارد محوطه جریمه شد اما برای باز کردن دروازه خالی یک قدم کم آورد و مدافع نفت زودتر به توپ رسید و آن را دفع کرد.

استقلال در دقایق پایانی نیمه اول صاحب چند موقعیت دیگر هم شد تا تعداد گل‌هایش را بیشتر کند اما آبی پوشان در زدن ضربات آخر کم دقت و ناکام بودند و با همان یک گل به رختکن رفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.