سرمربی چلسی معتقد است تیمش در بازی شب گذشته با فولام در لیگ برتر انگلیس به اندازه کافی برای خلق موقعیت گلزنی تلاش نکرده است.

سرمربی چلسی معتقد است تیمش در بازی شب گذشته با فولام در لیگ برتر انگلیس به اندازه کافی برای خلق موقعیت گلزنی تلاش نکرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، گراهام پاتر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (جمعه) در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل فولام به تساوی بدون گل رضایت داد، پس از این دیدار گفت: به نظرم ما بازی مثبتی از خود ارائه دادیم و از همان شروع بازی احساس خوبی داشتیم و تماشاگران به ما کمک کردند که چنین حسی داشته باشیم. من موافقم که در بازی هجومی‌مان به اندازه کافی برای ایجاد موقعیت گلزنی تلاش نکردیم. ما فاقد درک لازم از بازی و انجام بازی روان بودیم.

وی همچنین در خصوص عملکرد خرید جدید تیمش که در این دیدار در ترکیب اصلی چلسی بود و در اولین بازی‌اش ۹۰ دقیقه هم برای این تیم بازی کرد، اظهار داشت: انزو فرناندس در اولین بازی‌اش بسیار امیدوارکننده بود. او فقط چند روزی است که اینجا در جمع ما بوده و مدت کوتاهی را با تیم گذرانده است.

سرمربی چلسی همچنین درباره قرار ندادن نام مهاجم گابنی‌اش در این لیست تیمش برای این دیدار و لیست تیم برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: اوبامیانگ اصلاً کار اشتباهی انجام نداده، او تا پایان فصل برای جایگاهش خواهد جنگید. این تصمیم من بود که نام او را در لیست تیم برای این بازی و لیگ قهرمانان قرار ندهم که تصمیم سختی بود.

پاتر در پایان درباره بیرون کشیدن بال اوکراینی‌اش از ترکیب تیمش در دقیقه ۴۶ گفت: مودریک تمام هفته سرماخوردگی شدیدی داشت. ما فکر می‌کردیم که او بتواند حداکثر ۶۰ دقیقه بازی کند، اما او بین دو نیمه احساس سنگینی داشت، بنابراین احساس کردیم که ۴۵ دقیقه بازی برای او مناسب و کافی است.

چلسی با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و موقتاً به رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد، این در حالی است که با منچستریونایتد چهارم جدولی که یک بازی هم کمتر انجام داده، ۹ امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.