هافبک جدید تیم فوتبال چلسی با تهدید مدیران باشگاه بنفیکا آنها را برای جدایی‌اش از این تیم متقاعد کرد.

هافبک جدید تیم فوتبال چلسی با تهدید مدیران باشگاه بنفیکا آنها را برای جدایی‌اش از این تیم متقاعد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی در آخرین روز نقل‌وانتقالات زمستانی سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان موفق شد انزو فرناندس را از بنفیکا با پرداخت رقم فسخ ۱۱۲ میلیون یورویی فسخ قراردادش به خدمت بگیرد. این هافبک آرژانتینی در حالی با قراردادی هشت و نیم ساله به جمع آبی‌پوشان لندنی پیوست که تبدیل به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس شد.

روزنامه پرتغالی «رکورد» اما گزارشی از پشت‌پرده این انتقال منتشر کرده که نشان می‌دهد پافشاری این بازیکن در نهایت مدیران باشگاه بنفیکا را به فروش او مجاب کرد. در بخشی از این گزارش آمده است؛ فرناندز تهدید کرده بود در صورت تحقق نیافتن انتقالش به چلسی، ویدئویی خواهد ساخت و با زیرسؤال بردن ساختار باشگاه بنفیکا آن را منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، این هافبک آرژانتینی تهدید کرده بود که به زادگاهش آرژانتین باز خواهد گشت و دیگر هرگز برای بنفیکا بازی نخواهد کرد.

این روزنامه پرتغالی همچنین گزارش داد؛ باشگاه بنفیکا در جریان مذاکرات با باشگاه چلسی برسر انتقال انزو فرناندس ۲۲ ساله به جمع آبی‌پوشان لندنی، خواهان به خدمت گرفتن متئو کواچیچ از این تیم لیگ برتری شده بودند که بلافاصله مدیران باشگاه چلسی به این خواسته بنفیکا پاسخ منفی داده‌اند.

روی کاستا رئیس باشگاه بنفیکا نیز در این خصوص گفت: انزو فرناندس نمی‌خواست در بنفیکا بماند. او شانسی برای ما باقی نگداشت. من تمام تلاشم را برای حفظ انزو به کار بستم، ناراحتم اما قرار نیست به خاطر بازیکنی که حاضر نبود در بنفیکا بماند، گریه کنم. وقتی پیشنهاد چلسی رسید، واقعاً غیرممکن بود که نظر فرناندس را تغییر دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.