مهدی تاج با اشاره به وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از همین الان انتقادات را می پذیریم اما در مجموع به نتیجه رسیدیم انتخاب گزینه داخلی بهتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دو نوع نگاه برای انتخاب سرمربی وجود دارد. مخالفان و موافقانی برای داخلی و خارجی وجود دارد. ما افتخار افرینان داخل زیادی نظیر مهاجرانی، قلعه نویی، علی دایی و… داشته ایم. حتی همین اخیراً نکونام و هاشمیان خیلی کمک کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: به نظرم درباره خارجی‌ها هم مثل همین آقای کی روش زحمات زیادی کشیدند. کی روش تأثیر مثبتی روی فوتبال ما گذاشت. ما برای استفاده از خارجی‌ها محدودیت‌هایی داریم. موضوع اول تحریم است که همه جا تأثیر خودش را گذاشته است. به هر حال باید قوانین را با توجه به وضع موجود اداره کنیم. وقتی انتخاب هم شدیم همین شرایط را پذیرفتیم که وارد فدراسیون فوتبال شدیم.

پرونده ویلموتس یکی از متهمانش خود من و هیأت رئیسه قبلی هستیم. چرا متهم شدیم؟! چون نتوانستیم پول ویلموتس را به موقع بدهیم. همین موضوع برای برانکو، کالدرون و استراماچونی و.... اتفاق افتاد. این موضوع با توجه به بند دو قوانین فیفا که مربوط به تعویق در پرداخت حقوق دو ماه از مربیان و بازیکنان است می‌تواند تبدیل به فسخ یکطرفه شود و تمام پولش را از ما بخواهد.

اکنون ما مربی نامی و با کیفیت هم از کشورهای مختلف که اتفاقا با توجه به سطح فنی بازیکنان ایرانی دوست دارند بیایند را داریم.

تاج در خصوص احتمال حضور «پاکو خمز» تاکید کرد: نه! اینها گمانه زنی خودش است. دیدم عده‌ای را مطرح کردند که گمانه زنی خودشان است. در حالیکه فدراسیون کاملا بی خبر بوده استو به هر جهت یکی از کارهایی است که باید یکی از دو انتخاب را داشته باشیم.

ما انتقادات را برای انتخاب یکی از دو راهی که داریم از همین الان می‌پذیریم. چون می‌پذیریم مزایای سرمربی خارجی برای هدایت تیم ملی بیشتر است ولی با توجه به شرایط کشور فکر می‌کنیم و به این نتیجه رسیدیم که گزینه انتخاب داخلی از جمبع جهات بهتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.