عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از حرکت مربی مس کرمان تأکید کرد که رفتارهای سرمربی پرتغالی این تیم ضدفرهنگ نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از حرکت مربی مس کرمان تأکید کرد که رفتارهای سرمربی پرتغالی این تیم ضدفرهنگ نیست. محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: مس پیشینه خوبی در فوتبال ایران دارد ولی استقلال باید برنده می‌شد، چون نیاز داشت به صدر جدول نزدیک شود. بازیکنان خوب کار کردند و مهدی قایدی روز خوبی را سپری کرد و توانستیم این روند را ادامه دهیم. با این حال بازیکنان باید به وحدت تاکتیکی بیشتری برسند، چون قبل از گل دوم مس، فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم.

وی در مورد اشتباه علیرضا رضایی روی گل مس کرمان تصریح کرد: دروازه‌بان جوان همین است و باید هزینه دهید تا تجربه‌اش بیشتر شود. مطمئناً بهزاد غلامپور زحمات زیادی می‌کشد ولی رضایی هم بیشتر مراقب باشد تا دچار چنین اشتباهاتی نشود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اخراج دوباره ریکاردو ساپینتو پس از درگیری با یکی از مربیان مس گفت: نمی‌دانم قضیه اخراج ساپینتو چه بود. اگر بحث شادی کردن او مطرح باشد، چیز خاصی نبوده است. همه ساپینتو را طبق فرهنگی که داریم قضاوت می‌کنند، غافل از اینکه ساپینتو از فرهنگ دیگری آمده و باید درک کنیم حرکاتی که او انجام می‌دهد ساده است و ضد ارزش و غیر فرهنگی نیست. اگر چه ساپینتو نیز باید بیشتر روی رفتارش اشراف داشته باشد اما او را با ابتدای فصل مقایسه کنید و ببینید چقدر تغییر کرده است. باید قبول کنیم تغییر پذیری یک شبه بوجود نمی‌آید. فرهنگ، مقوله بسیار بزرگی است و آهسته آهسته تغییر می‌کند.

مومنی خاطرنشان کرد: در شأن نیمکت مس نبود که یک نفر انگشت خود را روی بینی‌اش قرار دهد و به کسی که هواداران عظیمی پشت سر او قرار دارند، بی‌احترامی کند. رفتار مربی مس بی‌احترامی از سوی نیمکت آنها بود. بچه‌های مس را می‌شناسم و آنها انسان‌های شریفی هستند اما انتظار چنین رفتاری نداشتم. مردم کرمان اینگونه نیستند و نباید این اتفاق می‌افتاد. این رفتارها، رسم خوبی نیست.

وی در پایان در رابطه با فاصله سه امتیازی استقلال با پرسپولیس گفت: بازی‌های دو هفته آینده اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس با سپاهان بازی دارد و نتیجه این بازی برای استقلال مهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.