هجوم گروهی از هواداران عصبانی تیم فوتبال رُم به سمت منزل هافبک این تیم، پلیس را وارد عمل کرد.

هجوم گروهی از هواداران عصبانی تیم فوتبال رُم به سمت منزل هافبک این تیم، پلیس را وارد عمل کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کالچومرکاتو؛ گروهی از هواداران تیم فوتبال رُم با تجمع مقابل منزل نیکولو زانیولو در منطقه کاسال پالوکو، به خاطر جنجال‌آفرینی اخیرش با خودداری از بازی برای جالوروسی، ازخجالت او درآمدند و این بازیکن ایتالیایی را مجبور کردند با پلیس تماس بگیرد.

زانیولوی ۲۳ ساله با خودداری از همراهی رمی‌ها برای بازی مقابل اسپتزیا در هفته گذشته، جالوروسی را برای موافقت با فروشش تحت فشار قرار داد. به همین دلیل هم ژوزه مورینیو سرمربی رمی‌ها او را در فهرست بازیکنانش برای بازی شب گذشته (یکشنبه) برابر رم قرار نداد و رم این بازی را ۲ بر یک باخت.

گروهی از هواداران رم معتقدند که جنجال‌های اخیر زانیولو تمرکز تیم را برهم زده و به همین دلیل هم با حمل بنرهایی اهانت‌آمیز مقابل منزل او تجمع کردند و شعارهایی سر دادند با این مضمون که «ما به خاطر تو باختیم. از تیم ما برو». زانیولو هم برای دور کردن هواداران معترض از منزلش با پلیس تماس می‌گیرد اما قبل از رسیدن نیروهای پلیس اولتراهای عصبانی متفرق می‌شوند.

زانیولو اخیراً از سوی بورنموث پیشنهادی دریافت داشته که آن را رد کرده است. این در حالیست که تنها دو روز دیگر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باقیست و مورینیو و تیاگو پینتو، مدیر ورزشی باشگاه رم گفته‌اند این بازیکن دیگر جایی در تیم پایتخت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.