مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال جدایی سیاوش یزدانی از این تیم را به سود بازیکن و تیم دانست و گفت: مدافع استقلال در تیم دیگری موفق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر روز پنجشنبه برابر ملوان به میدان رفت و با چهار گل حریف شمالی خود را شکست داد تا وضعیتش نسبت به هفته های گذشته بهتر شود.

بهمن طهماسبی مهاجم سابق استقلال با اشاره به نمایشی که این تیم در دیدار برابر ملوان داشت گفت: عملکرد تیم نسبت به دیدارهای گذشته بهتر بود و با حضور تماشاگران استقلال توانست به یک پیروزی خوب دست پیدا کند. با این حال هنوز نقایصی در تیم وجود دارد که باید برطرف شود.

وی به نقطه ضعف بزرگ استقلال برای ادامه رقابتهای لیگ اشاره کرد و گفت: برای بهتر شدن استقلال در نیم فصل دوم مسئولان باید به فکر جذب یک هافبک بازیساز باشد که بتواند مهاجمان را به خوبی تغذیه کند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در مورد جدایی سیاوش یزدانی از این تیم گفت: یزدانی بازیکن خوبی است اما باید روی خودش کار کند. باید این مشکل بین ساپینتو و یزدانی حل می شد اما گسترش پیدا کرد و منجر به جدایی وی شد. به نظر من سیاوش در تیم دیگری موفق تر خواهد شد. اگر در استقلال می ماند ضرر می کرد. با این جدایی هر دو طرف نفع خواهند برد.

بازیکن سابق فوتبال ایران در مورد بازی ندادن به آمانوف از سوی کادر فنی گفت: از مربیان استقلال شنیده ام که آمانوف انگیزه لازم را ندارد. این وظیفه مربیان و کادر فنی است که این بازیکن را آماده بازی کنند و رفته رفته به میدان بفرستند. البته که تصمیم نهایی با سرمربی است.

بهمن طهماسبی در پایان گفت: مشکلاتی در استقلال وجود دارد که مدیریت باشگاه باید آن را حل کند. بعد از جام جهانی طراوت و شادابی را در تیم استقلال ندیدیم. امیدوارم که همه دست در دست هم دهند که این مشکل هم برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.