هافبک تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست از شاگردان ساپینتو حمایت کنند تا اختلاف امتیاز خود با صدر جدول را جبران کنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست از شاگردان ساپینتو حمایت کنند تا اختلاف امتیاز خود با صدر جدول را جبران کنند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید مهری پس از پیروزی استقلال مقابل ملوان درباره دو پاس گلش در این بازی گفت: پاس گل روی تلاش همه بچه‌هاست. وقتی پاس یک بازیکن به بار می‌نشیند یعنی همه بازیکنان خوب کار کرده‌اند. خدا را شکر؛ به هواداران‌مان بدهکار بودیم و چند بازی خوب بازی نکردیم، البته در بازی با سپاهان خوب بودیم و لایق باخت نبودیم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

وی در مورد حضور تماشاگران در این بازی گفت: حضور هواداران همیشه می‌تواند باعث دلگرمی ما باشد. هرچند امروز مثل قبل‌ها زیاد نبود، ولی امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و هواداران حمایت کنند تا اختلاف امتیاز را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره جدایی سیاوش یزدانی نیز تصریح کرد: بعد از آن داستان با یزدانی صحبت نکردم. ان‌شاءالله اگر مشکلی بوده است، حل می‌شود و اگر قصد جدایی دارد موفق باشد، چون واقعاً فوتبالیست خوبی است.

مهری در واکنش به تمجید ساپینتو از او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: ساپینتو از روزی که آمده به من اعتماد داشته است. من هم سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم تا جواب اعتمادش را بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.