مربی تیم فوتبال استقلال به نقش پررنگ هواداران در پیروزی این تیم مقابل ملوان اشاره کرد و گفت، شاگردان ساپینتو به خوبی از این امتیاز بهره برده‌اند.

مربی تیم فوتبال استقلال به نقش پررنگ هواداران در پیروزی این تیم مقابل ملوان اشاره کرد و گفت، شاگردان ساپینتو به خوبی از این امتیاز بهره برده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، خسرو حیدری درباره برتری ۴ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: امروز آمدن هواداران‌مان امتیاز خوبی بود که از آن استفاده کردیم. باید این روند را ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید به دلیل اعتراض یا نزدیک خط آمدن از داور کارت زرد گرفت، تصریح کرد: داور چهارم سخت‌گیر بود و به او گفتم اگر من لب خط می‌آیم صحبت‌های ساپینتو را به بازیکنان منتقل می‌کنم، ولی دیگر کارت خودش را داد.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت آبی‌پوشان مبنی بر اینکه او باید بیشتر به ساپینتو کمک کند، گفت: قطعاً همینطور است. خیلی چیزها را نمی‌توانیم نشان دهیم و اگر از بازیکنان بپرسید همیشه سعی می‌کنم با آنها صحبت کنم و تجربیاتم را در اختیارشان بگذارم. فکر کنم در دوران فوتبالم دو بار کارت زرد گرفته بودم، ولی الان به خاطر استقلال سه کارته شدم!

حیدری راجع به کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال گفت: اینها گذشته است و نمی‌توانم نظر بدهم و باید از سرمربی تیم بپرسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )