سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید از ایده هدایت مجدد کهکشانی‌ها استقبال می‌کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید از ایده هدایت مجدد کهکشانی‌ها استقبال می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که پیش از این در دو مقطع مختلف هدایت تیم فوتبال رئال مادرید را برعهده داشته، پس از اینکه رؤیای حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان سرمربی با تمدید شدن قرارداد دیدیه دشان نقش برآب شد، حالا انتظار می‌رود پس از یک و نیم سال دوری از عرصه مربیگری به این حرفه بازگردد و رئال هم یکی از گزینه‌های پیش‌روی اوست.

یک منبع نزدیک به این سرمربی فرانسوی به نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر داده که زیدان از بازگشت به رئال مادرید استقبال می‌کند و سرمربیگری رئال مادرید برای سومین بار در کنار هدایت تیم‌های یوونتوس و المپیک مارسی برای او جذابیت بیشتری نسبت به گزینه‌های دیگر دارد. پیش از این نشریه فرانسوی «اکیپ» مدعی شده بود؛ زیزو اخیراً پیشنهاد مربیگری تیم‌های ملی فوتبال برزیل، پرتغال و آمریکا را دریافت کرده، اما به هر سه این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

این مربی فرانسوی که پیش از این در رادار باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن هم قرار داشته، در ماه مِی ۲۰۱۸ پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

رئال مادرید این فصل فراز و نشیب‌هایی با کارلو آنچلوتی داشته و همین باعث شده تا شایعاتی برسر زبان‌ها بیفتد که اگر کهکشانی‌ها فصل را بدون جام به پایان ببرند، احتمال قطع همکاری این باشگاه با سرمربی ایتالیایی خود وجود دارد و زیزو یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی اوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.