هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت که با هدف امتیاز گرفتن از استقلال به تهران می‌آیند.

هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت که با هدف امتیاز گرفتن از استقلال به تهران می‌آیند. محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر پیکان در هفته شانزدهم گفت: مقابل تیمی به برد رسیدیم که در لیگ امسال بسیار سخت شکست می‌خورد، پیکان بازیکنان دونده و با انگیزه‌ای دارد ولی کادر فنی به‌خوبی این تیم را برای ما آنالیز کرده بودند و شرایط بازی هم آنطور پیشرفت که خودمان می‌خواستیم. خوشبختانه سه امتیاز مهم گرفتیم تا روند خوب ما ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: نتایج چند بازی گذشته باعث شد در جدول چند پله صعود کنیم ولی برای اینکه به یک نقطه امن برسیم نیاز داریم تا چند پله هم بالاتر برویم. مطمئناَ این نتایج باعث می‌شود انگیزه و روحیه بازیکنان برای نتیجه گرفتن بالاتر برود.

مطلق‌زاده درخصوص بازی روز پنجشنبه با استقلال در هفته هفدهم تصریح کرد: استقلال تیم قابل احترامی است ولی ملوان در سال‌های گذشته چند بار استقلال را شکست داده و تیم ما حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال نخواهد بود. به این موضوع اهمیت نمی‌دهیم که استقلال در چند بازی اخیر چه نتایجی گرفته و در چه وضعیتی قرار دارد، هدف ما این است که فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و به تهران می‌آییم تا از استقلال امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ملوان در خصوص‌ تقابل با استقلال در جام حذفی گفت: این قرعه را به فال نیک‌ می‌گیریم و‌‌‌ فرقی ندارد در هر مرحله با کدام تیم روبه‌رو‌ شویم. تمام هدف ما صعود به مراحل بالاتر است و‌ باید از سد استقلال هم عبور کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.