سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید باخت تیمش در ال‌کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا را ناشی از اشتباهات فردی بازیکنانش دانست نه برنامه تاکتیکی تیم.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید باخت تیمش در ال‌کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا را ناشی از اشتباهات فردی بازیکنانش دانست نه برنامه تاکتیکی تیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از باخت ۳ بر یک رئال مادرید برابر بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا و از دست دادن اولین جام فصل، گفت: فکر می‌کنم که این شکست باید برای ما درسی شد که برای آینده به ما چیزهایی خواهد آموخت. لحظات سختی را سپری می‌کنیم اما همین است و بیشتر از این نمی‌شود کاری انجام داد.

کارلتو ادامه داد: مشخص بود که تیم ما روی فرم نیست و این بازی هم به ما نشان داد که عملکردمان نقص‌هایی دارد. با این حال باز خواهیم گشت. این باخت اگرچه تلخ بود اما باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. شرایط تیم بحرانی نیست و هنوز کلی از فصل باقی مانده است.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره دلیل باخت تیمش اظهار داشت: ما خودمان پیروزی را به حریف تقدیم کردیم. بازی در ابتدا متعادل بود اما بارسلونا با زدن گل اول روحیه بیشتری گرفت. دو گل اول بارسلونا را بازیکنان خودمان به آنها هدیه دادند. ما باید در کار تیمی‌مان بهتر از این‌ها باشیم.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که تیمش چطور می‌تواند این باخت را جبران کند، گفت: با تلاش بیشتر و برطرف کردن اشتباهاتی که مرتکب شد. در بازی قبلی‌مان برابر والنسیا کارهای خوبی در فاز دفاعی انجام دادیم اما امشب برابر بارسلونا دوباره مرتکب اشتباه شدیم. به نظرم این همان جایی است که باید بیشتر روی آن کار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.