تیم فوتبال بارسلونا از فرصتی که برای تثبیت جایگاهش در صدر جدول لالیگا به دست آورده بود به بهترین شکل استفاده کرد.

تیم فوتبال بارسلونا از فرصتی که برای تثبیت جایگاهش در صدر جدول لالیگا به دست آورده بود به بهترین شکل استفاده کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حساس‌ترین بازی از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکومادرید از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با برتری یک بر صفر میهمان کاتالان همراه بود.

عثمان دمبله بال فرانسوی بارسلونا گل سه امتیازی تیمش در این بازی را در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس ۴۱ امتیازی شود و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به سه امتیاز افزایش دهد.

این نتیجه یک روز پس از آن رقم خورد که رئال مادرید در خانه ویارئال تن به شکست داد و همه چیز برای فاصله گرفتن کاتالان‌ها در صدر جدول فراهم شده بود. در دقایق پایانی این بازی استفان ساویچ از اتلتیکومادرید و فران تورس از بارسلونا با یکدیگر درگیر شدند که داور هر دوی آنها را با کارت قرمز جریمه کرد.

بارسایی‌ها در حالی یکی از مهمترین بردهای فصل‌شان را کسب کردند که ستاره لهستانی خط حمله‌شان روبرت لواندوفسکی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند. در سمت مقابل اتلتیکومادرید با قبول پنجمین شکستش در این فصل لالیگا با ۲۷ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و فاصله‌اش با صدر جدول به ۱۴ امتیاز افزایش یافت.

در آخرین بازی هفته شانزدهم لالیگا امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، اتلتیک بیلبائو میزبان اوساسونا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.