طبق اعلام یک رسانه اسپانیایی، مهاجم مدنظر باشگاه فولاد خوزستان امروز تستهای پزشکی را پشت سر می‌گذارد و قراردادش را امضا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، وب سایت diariodenavarra اسپانیا جزئیاتی از انتقال «فرناندو تورس» مهاجم اسپانیایی باشگاه اوساسونا به فولاد خوزستان منتشر و اعلام کرد تماس‌های نکونام با تورس و باقی ماندن تنها چند ماه تا پایان قرارداد این مهاجم با اوساسونا عوامل اصلی انتقال او به لیگ ایران بوده است.

این رسانه با اشاره به حضور همزمان نکونام و تورس در اوساسونا نوشت: «یک سال پیش روبرتو تورس نمی‌توانست تصور کند که آینده اش در سال ۲۰۲۳ در ایران باشد. اما انقضای قراردادش تا ۶ ماه بعد باعث شده تا او به ماجرایی که جواد نکونام سرمربی فولاد به او پیشنهاد داده بود، پاسخ مثبت بدهد… تورس صبح دوشنبه همراه با مدیر برنامه خود آنتونیو لوپز که او نیز بازیکن سابق اوساسونا بود، سوار هواپیما شد. هر دو به اهواز واقع در جنوب غربی ایران و در مرز با عراق و خلیج فارس سفر کردند. این سفر طولانی دلیل خود را در اصرار جواد نکونام برای داشتن فوتبالیست اهل اره می‌یابد. مدتی است که این مذاکرات ادامه دارد، زیرا او مدتی بود کم بازی می‌کرد و قراردادش با اوساسونا در ماه ژوئن تمام می‌شد.»

تورس در اینستاگرام خود از تصمیمش برای انتخاب باشگاه فولاد هم دفاع کرد و نوشت: «مطمئنم که تصمیم درستی گرفته‌ام، زیرا در زندگی باید شجاع باشید و تصمیم بگیرید. من برای آینده کاملاً آماده هستم، جایی که توسط افراد بزرگی احاطه خواهم شد که مطمئناً به من کمک می‌کنند تا تصمیم بگیرم. همه چیز به آرامی پیش می‌رود.»

این رسانه اسپانیایی در ادامه نوشت: «حقیقت این است که تورس به تیمی می‌رود که در ۱۰ بازی اخیر تنها یک برد داشته است. فولاد که در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری بازی می‌کند، در میانه جدول لیگ برتر ایران است و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. در سه فصل گذشته آنها همیشه در جمع ۶ تیم برتر قرار گرفته‌اند. جالب اینجاست که در مارس ۲۰۲۲، ایبای گومز (دیگر بازیکن اسپانیایی) برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا در این باشگاه حضور داشت. او برای یک ماه قرارداد امضا کرد.

روز چهارشنبه تیم جدید تورس بازی بعدی خود را مقابل آلومینیوم اراک برگزار می‌کند. در همین حال، نکونام، تورس را برای این بازی در اختیار ندارد. او گفت: ما می‌دانیم که در حال حاضر تعدادی کمبود در تیم داریم. منتظر بازیکنان جدید هستیم. این را به بازیکنانم هم گفته‌ام.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )