دروازه‌بان تیم ملی فوتبال هلند از احساس بدش پس از شکست برابر آرژانتین و حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال هلند از احساس بدش پس از شکست برابر آرژانتین و حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال هلند که در جریان ۱۲۰ دقیقه بازی برابر آرژانتین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به تساوی ۲ -۲ رسیده بود در ضربه‌های پنالتی شکست خورد و حذف شد.

آندرس نوپرت، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال هلند پس از پایان بازی برابر آرژانتین گفت: مسی در این بازی درخشان بود. من پیش از این هم گفته بودم که مسی هم یک انسان است همانند بقیه. با این حال این مسی باورنکردنی است. این بهترین بازیکن جهان است و در بازی با هلند آن را به تمام دنیا نشان داد.

نوپرت درباره احساسش پس از شکست برابر هلند خاطرنشان کرد: احساسم نفرت‌انگیز است! می‌خواستیم به مسیرمان در جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه دهیم و جلوتر برویم. به هدف‌‌مان نزدیک بودیم، اما درست نشد. از سویی به تیم ملی هلند و سرمربی‌مان افتخار می‌کنم. به مردم کشورم که به من ایمان داشتند و حمایتم کردند افتخار می‌کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال هلند افزود: نیمه دوم بازی با آرژانتین بهتر و جذاب‌تر بود. ما چیزی را در بازی خود بر خلاف نیمه بد اول تغییر دادیم. می‌توانیم به خود ببالیم که از ۲ بر صفر به تساوی رسیدیم. من نمی‌گویم که خوش‌شانس بودیم اما پیش از بازی هم گفته بودم شانس پیروزی برابر آرژانتین را داریم. ما فقط در ضربه‌های پنالتی شکست خوردیم.

آرژانتین با پیروزی برابر هلند در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ حریف کرواسی شد. کرواسی نیز روز گذشته برزیل را در ضربه‌های پنالتی شکست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.