رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو وب در خبری مدعی شد که اینتر در تابستان آینده، برای جذب مهدی طارمی اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در شرایطی که در ماه های گذشته اخبار زیادی پیرامون علاقه باشگاه های انگلیسی به مهدی طارمی منتشر شده بود، حالا یک رسانه ایتالیایی، پای اینتر میلان را برای جذب مهاجم ایرانی به وسط کشیده است.

کالچو مرکاتو وب در خبری از اهداف تابستان آینده اینتر برای تقویت خط حمله خبر داده که نام مهاجم پورتو نیز در فهرست سیمونه اینزاگی دیده می شود.

در این گزارش آمده است: اینتر سیمونه اینزاگی برای بازار نقل و انتقالات تابستان آینده مهدی طارمی، مهاجم مرکزی پورتو و تیم ملی ایران را هدف قرار می دهد. آنها اکنون در کشور مالت به سر می برند تا اردوی میان فصل خود را برگزار کنند.

نراتزوری که در آخرین هفته سری آ پیش از آغاز جام جهانی و به لطف ادین ژکو فوق العاده، توانست آتالانتای جیان پیرو گاسپرینی را شکست دهد، در حال حاضر با لاتزیو در رده چهارم قرار دارد و یازده امتیاز از صدرنشین لیگ، یعنی ناپولی عقب است. تیمی که هدایت آن برعهده اسپالتی، سرمربی سابق نراتزوری است.

اینتر با اینزاگی، با وجود حضور در گروهی سخت، توانست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. آنها در دور بعد باید به مصاف پورتو، تیم بازیکن سابق نراتزوری یعنی سرجیو کونسیسائو بروند. تیمی که با گل های مهدی طارمی، که در جام جهانی با پیراهن ایران خودنمایی کرد و می تواند به هدف بازار نقل و انتقالات ماروتا و همکارانش تبدیل شود، روزهای خوبی را سپری می کند.

مهدی طارمی اکنون خود را به عنوان یکی از مهم ترین بمب افکن های عرصه بین المللی مطرح کرده است. این مهاجم ایرانی که دیگر خیلی جوان نیست، ارزشی در حدود ۲۵ میلیون یورو دارد که البته ممکن است تابستان آینده به دلایل مختلفی کاهش یابد.

قرارداد طارمی در واقع در سال ۲۰۲۴ با پورتو به پایان می رسد و تابستان آینده که فرا می رسد، احتمالاً آخرین فرصت برای تیم پرتغالی خواهد بود تا از فروش احتمالی این مهاجم متولد ۱۹۹۲، درآمدزایی کند. بنابراین اینتر می تواند قیمت پیشنهادی خود را کمی افزایش دهد و پورتو از این فروش تقریباً قطعی، سودی اقتصادی به دست می‌آورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )