مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد بخش عمده ایرادهای مطرح شده از سوی AFC در ورزشگاه آزادی برطرف شده و به‌زودی مجوز صدور تأییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد بخش عمده ایرادهای مطرح شده از سوی AFC در ورزشگاه آزادی برطرف شده و به‌زودی مجوز صدور تأییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، علیرضا عاصم یوسفی در واکنش به ایرادهای مطرح شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ورزشگاه آزادی و رفع مشکلات دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: حدود ۴۰ روز پیش یک شرکت مطرح بین‌المللی کار خود را برای بررسی و تطبیق موارد مطروحه از سوی AFC با اقدامات صورت گرفته و وضعیت موجود در ورزشگاه آزادی آغاز کرد. این شرکت تمام موارد را به‌صورت مجزا بررسی کرده و مسئولیت انطباق آنها را با نکات ارائه شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، برعهده دارد.

وی ادامه داد: شرکت مذکور اخیراً پس از بررسی‌ها ضمن تأیید غیررسمی اقدامات انجام شده در این ورزشگاه و ارائه مشاوره برای رفع اندک جزئیات باقیمانده اعلام کرده است طی روزهای آتی مجوز لازم برای اخذ تأییدیه AFC را صادر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به اقدامات انجام شده ادامه داد: بسیاری از مواردی که AFC به‌عنوان الزامات استادیوم آزادی برای برگزاری مسابقات رسمی و صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مطرح کرده است، انجام شده و با اصلاح موارد جزئی باقیمانده، تنها منتظر صدور مجوز شرکت مذکور و اخذ تأییدیه خواهیم بود.

وی در پایان با تأکید بر اصلاح ایرادات مطرح شده خاطر نشان کرد: به‌زودی تأییدیه لازم از سوی شرکتی که مسئولیت بررسی و انطباق چک لیست‌ها را برعهده دارد صادر می‌شود و پس از بررسی توسط AFC، ان‌شاءالله تأیید نهایی نیز صادر خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )