جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی کره جنوبی به فعالیت خود در این تیم پایان داد.

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی کره جنوبی به فعالیت خود در این تیم پایان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو بنتو پس از حذف کره جنوبی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پس از شکست مقابل برزیل در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات اظهار داشت: استراتژی ما این بود که بازی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم بازی با سرعت پیش برود، اما نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. برزیل بهتر از ما بود و یکی از نامزدهای قهرمانی جهان است. این نتیجه عادلانه و نُرمال بود و از عملکرد خودمان راضی هستم.

وی با تمجید از بازیکنان کره جنوبی تصریح کرد: پایان بازی چیزی بود که به آن افتخار می‌کنم؛ مانند چهار سالی که ما را به این نقطه رساند. عملکرد بسیار خوبی در مرحله گروهی داشتیم و برای سومین بار در تاریخ کره، به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردیم. زمان استراحت تیم‌ها کم بود و ما به فاصله سه روز بازی کردیم، اما حضور ارزشمندی در این دوره داشتیم. البته در مرحله گروهی شایسته برتری مقابل غنا بودیم و باید امتیازهای بیشتری می‌گرفتیم.

سرمربی کره جنوبی درخصوص آینده خود در این کشور بیان کرد: فعلاً می‌خواهم استراحت کنم اما دیگر در کره نمی‌مانم. این تصمیم را در سپتامبر گرفتم و آن را به بازیکنان تیم و رئیس فدراسیون کره جنوبی گفتم. من از کار در این چهار سال رضایت دارم. از مربیگری این گروه نمی‌توانم بیشتر از این راضی باشم و به آن افتخار کنم. از اعتماد فدراسیون فوتبال کره سپاسگزارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.