جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی برزیل از خوشحالی خود پس از گل نخست سلسائو برابر کره جنوبی دفاع کرد.

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی برزیل از خوشحالی خود پس از گل نخست سلسائو برابر کره جنوبی دفاع کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیته پس از گلزنی ریچارلیسون مقابل کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، همراه با سایر بازیکنان رقصید که مورد انتقاد برخی از گزارشگران، از جمله روی کین واقع شد. آنها این حرکت را بی‌احترامی به تیم کره و سرمربی این تیم یعنی پائولو بنتو می‌دانستند.

تیته در نشست خبری بعد از بازی در این باره گفت: این خوشحالی به‌خاطر ریچارلیسون بود که قبل از بازی در این باره با من صحبت کرد و به او گفتم اگر گل بزند، این کار را می‌کنم. می‌دانیم افرادی هستند که می‌گویند این خوشحالی غیرمحترمانه بود که درست نیست. ما نمی‌خواهیم به کسی بی‌احترامی کنیم و به همین خاطر تلاش کردیم آن را پنهان کنیم. هرچند می‌دانم دوربین‌ها همه جا هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: این خوشحالی به‌خاطر نشان دادن خوشحالی پس از گل بود. این بازیکنان جوان هستند و باید خودم را با زبان آنها مطابقت بدهم. آنها می‌رقصند و بازی می کنند.

سرمربی سلسائو با تمجید از کاپیتان برزیل که مقابل کره جنوبی به میادین بازگشت، تصریح کرد: نیمار قدرت رهبری دارد و سایر بازیکنان هم از توانایی‌های دیگری بهره‌مند هستند. او یک رهبر فنی به شمار می‌رود، حتی در زمان مصدومیت.

تیته درخصوص میدان دادن به وبرتون، سنگربان سوم تیمش در این مسابقه گفت: تعویض دروازه‌بان کار آسانی نیست که آن را انجام دادیم. تنها یک بازیکن از ما فرصت بازی پیدا نکرده بود که خوشحالیم چنین فرصتی را در اختیار او قرار دادیم.

وی در مورد استفاده از دنیلو در دفاع چپ و ادر میلیتائو در سمت راست خط دفاع برزیل خاطرنشان کرد: این بازیکنان چند پُسته هستند و زمانی که این بازیکنان را دعوت می کنیم، توانایی آنها در بازی در پُست‌های مختلف را می‌دانیم. دو مدافع کناری ما نقشی سازنده دارند و این بازیکنان بدون در اختیار داشتن توپ هم باید جای‌گیری خوبی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.