جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی لهستان با وجود بازی ضعیف و شکست مردانش برابر آرژانتین صعود آنها به مرحله حذفی را عادلانه دانست.

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی لهستان با وجود بازی ضعیف و شکست مردانش برابر آرژانتین صعود آنها به مرحله حذفی را عادلانه دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، چسلاو میچنویش سرمربی تیم ملی لهستان پس از باخت ۲ بر صفر این تیم به آرژانتین در دور سوم و پایان مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با وجود آن لهستانی‌ها به عنوان تیم دوم پس از آرژانتین به مرحله حذفی صعود کردند به خبرنگاران گفت: درست که ما در آستانه حذف بودیم، بازی را باختیم و به کمک سایرین امید داشتیم اما ۴ امتیاز گرفتیم و تفاضل گل‌مان هم بهتر بود. این پیروزی حق ما بود و من هم از این بابت بسیار خوشحالم. اگرچه من معتقدم که می‌توانستیم بدون اضطراب بازی کنیم. استرسی که به بازیکنان ما وارد شد، سبب شد مرتکب کلی اشتباه شویم که موقعیت‌های گلزنی فراوانی برای آرژانتین ایجاد کرد. با این حال شکایتی ندارم. باید از بابت صعود‌مان خوشحال باشیم.

سرمربی لهستان افزود: در نیمه دوم امیدوار بودیم با اعمال یکسری تغییرات بازی بهتری ارائه کنیم و تصور می‌کردیم که به وسیله بال‌های‌مان می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما گل زودهنگام آرژانتین همه چیز را عوض کرد. بعد از آن هم حملات پرتعداد و سرعتی آرژانتین بازیکنان ما را خسته کرد و همین باعث شد گل دوم را هم دریافت کنیم.

لهستان در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فرانسه تیم اول گروه C خواهد رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )