وزیر ورزش و جوانان گفت که با ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران موافق است.

وزیر ورزش و جوانان گفت که با ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران موافق است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید سجادی که به همراه تیم ملی فوتبال ایران از قطر به ایران بازگشته بود، در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم ملی راضی بوده است؟ گفت: الحمدالله. الان باید خسته نباشید بگوییم و به بهترین اتفاقاتی فکر کنیم که می‌توانیم در جام ملت‌های آسیا رقم بزنیم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم. باید به اعضای تیم خسته نباشید بگوییم و انرژی مثبت و روحیه بدهیم.

وی ادامه داد: خود بچه‌ها از همه بیشتر ناراحتند که واقعاً در بازی با آمریکا مخصوصاً گلی که خوردند، در مسیر پرواز از افسوس و ناراحتی که داشتند برایم تعریف می‌کردند و گل ناباورانه‌ای که خودشان برایم تشریح می‌کردند و می‌گفتند یکی دو ثانیه غفلت شد.

سجادی در واکنش به این سوال که بعد از شکست سنگین مقابل انگلیس و برد برابر ولز، خیلی امید وجود داشت که تیم در دیدار با آمریکا برای برد به میدان برود، گفت: کادر فنی و بچه‌ها نیز همین انتظار داشتند، ولی فوتبال است. تیم قطر هم به عنوان میزبان حذف شد. ورزش و فوتبال همین است. به هر حال باید از تجارب آن استفاده کرد.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که موافق تداوم حضور کی‌روش است یا خیر؟ اظهار داشت: ما در وزارت ورزش بله. ما ممنون زحماتش هستیم. من مفصل با کی‌روش صحبت‌های زیادی داشتم، اما نه در رابطه با کارهای تخصصی‌شان. درخصوص بحث تخصصی من و همکارانم هیچ‌گاه در هیچ فدراسیونی در مسائل فنی ورود نمی‌کنیم. ما وظایف نظاراتی را انجام می‌دهیم ، اما در موارد فنی و حتی انتخاب کادر فنی هیچ‌گاه دخالتی نداشتیم. با این وجود اگر نظر ما را بخواهند، حتما نظر مثبت و حمایتی‌مان است.

سجادی در این باره ادامه داد: او فرصت کمی در اختیار داشت. در دوره قبل جام جهانی و اردوی آخر تیم به مدت ۲۵ روز در اختیارش بود، اما در این دوره ۵،۶ روز آخر. می‌توانستیم بازی‌های تدارکاتی بیشتر و بهتری داشته باشیم و باید برای برنامه‌های بعدی در دستور کار باشد. تمام امیدمان دور خیز خوب و ورود برنامه محور برای جام ملت‌هاست. ان‌شاءالله همراه با فدراسیون به سازمان لیگ کمک کنیم تا لیگ پرمحتوا و خوبی داشته باشیم و خروجی لیگ در خدمت تیم ملی باشد.

سجادی گفت: هر جام جهانی که برگزار می‌شود، از تحولات و نگاه جدید به فوتبال رونمایی می‌شود و استانداردها تفاوت می‌کند. چیزی که باید می دیدم، قسمت شد. به هر حال نگاهم مدیریتی است. سعی کردم تجربه و اتفاقات جدید را ببینم. ان‌شاءالله نگاه جدید را در ورزش جاری کنیم و به امید خدا بیشتر از گذشته باید به فوتبال برسیم. شماهده دیدید که با برد ولز، چقدر مردم خوشحال شدند و کشور تحت تاثیر قرار گرفت. این از خوبی‌های فوتبال است. این فوتبال با ویژگی‌هایش را باید با نگاه دیگری ببینیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )