هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد لیگ فصل جاری سخت‌ترین لیگ فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد لیگ فصل جاری سخت‌ترین لیگ فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است. میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازگشت بازیکنان این تیم به تمرینات بعد از حل شدن مشکلات مالی گفت: خدا را شکر که مشکلات حل شد و ما دوباره به تمرینات برگشتیم، ولی امیدوارم دیگر تیم ما درگیر این مشکلات نشود. به هر حال بازیکنان هم برای زندگی خودشان برنامه‌ریزی می‌کنند و وقتی با بحران مالی مواجه می‌شویم تمرکز و ذهن بازیکنان به‌هم می‌ریزد.

وی در واکنش به اینکه برخی می‌گویند بازیکنان نفت مسجدسلیمان از رضا مهاجری به دلیل تحت فشار نگذاشتن باشگاه برای حل مشکلات مالی ناراحت هستند، اظهار داشت: این حرف‌ها بیرون تیم مطرح می‌شود و ما از مهاجری ناراحت نیستیم. او سرمربی تیم است و برای موفقیت ما تلاش می‌کند.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه تأکید کرد: ما شروع خوبی در لیگ داشتیم، اما در ادامه نتایج چندان خوبی نگرفتیم. با این حال تعطیلی لیگ برتر فرصت مناسبی است تا نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم و نتایجی بگیریم که در شأن نفت مسجدسلیمان باشد.

نقی‌زاده در مورد اینکه امسال کدام تیم شانس اول قهرمانی است، گفت: واقعاً قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان فقط از یک تیم اسم برد. این لیگ سخت‌ترین لیگ چند سال اخیر است و چند تیم بالای جدول به یک اندازه برای قهرمانی شانس دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.