منچستریونایتد گزینه های جانشینی کریستیانو رونالدو را مشخص کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش ESPN، منچستریونایتد جانشین بالقوه کریستیانو رونالدو را انتخاب کرده است. کریستین پولیشیچ گزینه مدنظر یونایتدی هاست که مدنظر سرمربی این تیم اریک تن هاخ هم هست. پولیشیج که در جام جهانی قطر با تیم ملی آمریکا حضور دارد، در اکثر بازی های چلسی از ابتدا به میدان نمی رود و رقابت بسیاری در پست خودش حس می کند.

منچستریونایتد کریستین پولیشیچ را به صورت قرضی می خواهد و چلسی تمایل دارد او را در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی راهی کند. منچستریونایتد تنها تیم علاقه مند به کریستین پولیشیچ نیست. نمایندگان این بازیکن به دنبال راه حلی برای این بازیکن هستند و باشگاه های آرسنال، نیوکاسل و حتی بوروسیا دورتموند باشگاه سابق پولیشیچ هم به او علاقه مند هستند.

با وجود این که کریستین پولیشیچ گزینه اصلی منچستریونایتد برای تقویت خط حمله اش است اما او تنها گزینه این تیم نیست. اگر مذاکرات برای جذب پولیشیچ به بن بست برسد، آن گاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن کودی خاکپو وارد عمل خواهد شد اما کودی خاکپو گزینه ای بسیار گران قیمت تر از پولیشیچ برای منچستریونایتد است و ترچیح این تیم جذب وینگر آمریکایی چلسی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.