جام جهانی قطر ـ مدافع تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که بازیکنان نباید تصور کنند کار آسانی برابر آمریکا در پیش دارند.

جام جهانی قطر ـ مدافع تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که بازیکنان نباید تصور کنند کار آسانی برابر آمریکا در پیش دارند. مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی حساس ایران برابر آمریکا در دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: مطمئناً این مسابقه مثل بازی‌مان در جام جهانی ۱۹۹۸ یکی از حساس‌ترین بازی‌های جام محسوب می‌شود و بازیکنان تیم ملی هم به‌خوبی می‌دانند که این مسابقه چقدر در سرنوشت تیم ملی برای صعود تأثیرگذار است. تیم ما از لحاظ روحی شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم فرداشب هم شاهد یک بازی خوب از سوی شاگردان کی‌روش باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این درست است که حتی با یک مساوی هم می‌توانیم به مرحله بعد برویم، ولی بازیکنان تیم ملی نباید تصور کنند که کار ساده‌ای برابر آمریکا دارند، آمریکا تیمی منسجم است و قدرت بدنی بالایی دارد. آمریکا در بازی با انگلیس هم نشان داد که سخت شکست می‌خورد و بازیکنان ما باید بسیار باهوش و کم‌اشتباه بازی کنند.

پاشازاده در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فعلی آمریکا قوی‌تر از تیم سال ۹۸ است، اظهار داشت: نمی‌توان خیلی راحت قیاس کرد و هر تیمی فاکتورهای خاص خودش را دارد. ما در آن بازی مهم یک برد خاطره‌انگیز را به‌دست آوردیم و امیدوارم فرداشب هم تیم ملی نتیجه لازم را بگیرد و مردم را خوشحال کند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان تصریح کرد: هشتم آذر برای من یادآور دو خاطره شیرین است؛ یکی پیروزی برابر استرالیا و دیگری به دنیا آمدن دخترم، امیدوارم که فرداشب هم یک اتفاق شیرین دیگر را تجربه کنم و تیم ملی بتواند آمریکا را شکست بدهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )