جام جهانی قطر ـ یکی از چهره‌های ورزشی معروف کشور مکزیک کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین را به‌خاطر حرکت جنجالی اخیرش تهدید کرده است.

جام جهانی قطر ـ یکی از چهره‌های ورزشی معروف کشور مکزیک کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین را به‌خاطر حرکت جنجالی اخیرش تهدید کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشار تصاویری از رختکن تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی اخیر این تیم برابر مکزیک در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ خشم مکزیکی‌ها را برانگیخته است، در این تصاویر مسی در حالی که روی پیراهن تیم مکزیک پا می‌گذارد و آن را با پای خودش پرتاب می‌کند، دیده می‌شود و این حرکت او ـ عمدی یا سهوی ـ سبب شده است که انتقاداتی علیه کاپیتان آلبی‌سلسته شکل بگیرد.

سائول کانلو آلوارس بوکسور معروف مکزیک جزو افرادی بوده که بیش از همه از تماشای این حرکت مسی عصبانی شده طوری که ستاره خط حمله آلبی‌سلسته را تهدید کرده است. او گفت: «دیدید که مسی دارد کف رختکن را با پیراهن و پرچم ما تمیز می‌کند، برود دعا کند و از خدا بخواهد که با من روبه‌رو نشود. وقتی که ما به آرژانتین احترام می‌گزاریم، آنها هم باید به مکزیک احترام بگزارند. من در مورد کشور آرژانتین صحبت نمی‌کنم، بلکه منظورم مسی و رفتار اوست».

تیم ملی مکزیک در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی محکوم به شکست دادن عربستان سعودی است، آرژانتین هم در آخرین بازی‌اش به مصاف لهستان خواهد رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )