ترکیب تیم ملی فوتبال ولز به احتمال زیاد در دیدار با ایران دستخوش تغییر می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف ولز می‌رود. این مسابقه از ساعت ۱۳:۳۰ فردا جمعه آغاز می‌شود. هر دو تیم برای زنده ماندن امید صعود به مرحله بعد، نیاز به کسب حداقل یک امتیاز دارند.

ولز در دیدار نخست مقابل آمریکا به نتیجه تساوی ۱ - ۱ دست یافت. عملکرد این تیم در نیمه نخست آن مسابقه انتقاد کارشناسان را در پی داشت و احتمالاً تغییراتی در ترکیب این تیم ایجاد بشود.

طبق اعلام سایت «ولز آنلاین» یکی از این تغییرات احتمالاً شامل «کیفر مور» می‌شود که مقابل آمریکا به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و روند مسابقه را به سود ولز عوض کرد.

مور اعتراف می‌کند که از اینکه فرصت بازی را از همان ابتدا به دست نیاورده بود، ناامید شده بود، اما امیدوار است که در بازی دوم مقابل ایران در ترکیب قرار بگیرد.

او در این خصوص گفت: این تصمیم سرمربی تیم است. می‌خواستم خودم را در بازی تحمیل کنم (در مقابل ایالات متحده آمریکا) و هر کاری که می‌توانم انجام دهم، بنابراین امیدوارم در موقعیتی باشم که از روز جمعه در ترکیب اصلی باشم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ولز خاطرنشان کرد: هر بازیکنی می‌خواهد در هر بازی در جام جهانی بازی کند. چه کسی نمی‌خواهد بازی کند؟ اما در نهایت این تصمیم سرمربی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.