سرمربی شمس آذر قزوین اعتقاد دارد تیمش با وجود صدرنشینی هنوز کار خاصی در لیگ یک انجام نداده است.

سرمربی شمس آذر قزوین اعتقاد دارد تیمش با وجود صدرنشینی هنوز کار خاصی در لیگ یک انجام نداده است. سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج خوب تیم فوتبال شمس آذر قزوین در پایان هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال و صدرنشینی در این رقابت‌ها اظهار داشت: هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم و به هیچ عنوان نباید مغرور شویم. کار ما تازه شروع شده است و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. تمام هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و در نهایت به یک موفقیت بزرگ برسیم.

وی با اشاره به زمزمه‌هایی که شمس آذر را باشگاهی متمول معرفی می‌کنند، تصریح کرد: برخی افراد می‌گویند شمس آذر تیمی کهکشانی است، اما تیم ما با احتساب هزینه سفرهایی که داریم، در مجموع ۲۰ میلیارد تومان برای این فصل بودجه پیش‌بینی کرده است. بسیاری از تیم‌ها بیشتر از ما هزینه کرده‌اند. شمس آذر مالکانی مهربان و مدیرانی زحمتکش دارد و همه در کنار هم تلاش ‌می‌کنیم تا به روند خوب‌مان ادامه دهیم.

سرمربی شمس آذر قزوین درباره شرایط تیم ملی ایران برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم به تسنیم گفت: این بازی‌ها با تورنمنت‌های آسیایی متفاوت است. بازیکنانی باید در لیست قرار می‌گرفتند که در فوتبال اروپا، با بازیکنان بزرگ تنه به تنه شده‌اند. فکر می‌کنم لژیونرها شرایط خوبی برای جام جهانی دارند. همچنین باید در نظر بگیریم که در فوتبال روز دنیا، فیزیک یک بازیکن اهمیت بسیار زیادی دارد و این موضوع قطعاً در انتخاب هر مربی تأثیرگذار است.

دقیقی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی ایران می‌تواند به دور حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند یا خیر، خاطر نشان کرد: نمی‌توان این موضوع را به‌صورت دقیق پیش‌بینی کرد. با نیمکت‌نشین شدن جهانبخش در رده باشگاهی و مصدومیت سردار آزمون، تیم ما در فاز تهاجمی شرایط سختی پیدا کرده است. با این حال امیدوارم آنها به فرم ایده‌آل برسند. کار تیم ملی برای صعود بسیار سخت است، اما امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.