رئیس کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ درباره انتقادهای گسترده‌ از میزبانی قطر صحبت کرد.

رئیس کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ درباره انتقادهای گسترده‌ از میزبانی قطر صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Mundo Deportivo؛ حسن الذوادی گفت: درباره این جام جهانی حتی پیش از شروع آن بیشترین بحث‌ها صورت گرفته است. متأسفانه بیشتر نظریات اطلاعات نادرستی را منتشر می‌کنند و تفاوت‌های ظریف را نادیده می‌گیرند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ افزود: بیشتر انتقادهای صورت گرفته از قطر کلیشه‌ای و ناشی از نژادپرستی نسبت به خاورمیانه و جهان عرب است، البته این بدان معنا نیست که ما انتقادها را نمی‌پذیریم. ما هر کاری کردیم تا این جام جهانی به نماد پیشرفت تبدیل شود و به معرفی اصلاحات صورت گرفته در کشورمان کمک کند. جام جهانی ۲۰۲۲ باید عاملی برای ایجاد پل میان شرق و غرب، شناخت تفاوت‌ها و جشن بزرگ فوتبال باشد.

الذوادی اظهار داشت: برخی می‌گویند قطر شایسته میزبانی نیست اما ۹۷ درصد بلیت‌های جام جهانی فروخته شده‌اند. ما خوشحالیم که از مردم استقبال می‌کنیم و فرهنگ میهمان‌نوازی‌مان را نشان خواهیم داد. ما به خود و ارزش‌های‌مان افتخار می‌کنیم. ما همیشه از صراحت، گفت‌وگوی میان مردم و اتحاد آنها دفاع کرده‌ایم. این ارزش‌ها جوهره جام جهانی ۲۰۲۲ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.