کاپیتان تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، او و دیگر عوامل این تیم نباید بابت نتایج اخیر مغرور شوند و می‌بایست در نتیجه‌گیری به ثبات برسند.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، او و دیگر عوامل این تیم نباید بابت نتایج اخیر مغرور شوند و می‌بایست در نتیجه‌گیری به ثبات برسند. حامد شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش بعد از پیروزی برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر این هفته برابر تیم منسجم فولاد برد مهمی را به دست آوردیم و همین موضوع روحیه بازیکنان را بالاتر برده و حالا انگیزه زیادی داریم تا در بازی با آلومینیوم اراک هم یک نتیجه خوب بگیریم و به استقبال تعطیلات برویم.

وی با اشاره به عملکرد خوب نساجی در چند هفته اخیر و قرار گرفتن این تیم در رده پنجم جدول تأکید کرد: خوشبختانه تیم روند خوبی را پشت سر می‌گذارد، ولی این پایان کار نیست و بابت نتایج اخیر نباید مغرور شویم. هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی‌ مانده و مهم این است که تیم ما در نتیجه‌گیری ثبات داشته باشد.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد کار کردن با حمید مطهری خاطر نشان کرد: آقای مطهری در سال‌های گذشته تجربیات زیادی به دست آورده است و در این فصل اولین تجربه سرمربیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد. مسئله مهم این است که بازیکنان نساجی باید به بهترین شکل ممکن به سرمربی تیم کمک کنند و حمایت ما می‌تواند نقش مهمی در موفقیت مطهری در سال اول سرمربیگری‌اش داشته باشد.

شیری راجع به بازی بعدی تیم نساجی برابر آلومینیوم اراک گفت: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان در لیگ برتر یک بازی ساده پیدا کرد. آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و بازی کردن در اراک سختی‌های خاص خودش را دارد. با این حال ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و امیدوارم با اینکه بازی سختی در پیش داریم با نتیجه‌ای موفقیت‌آمیز زمین مسابقه را ترک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.