سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود اشتباهاتی که شاگردانش مقابل هلاس ورونا داشتند، از عملکرد شاگردانش راضی است.

سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود اشتباهاتی که شاگردانش مقابل هلاس ورونا داشتند، از عملکرد شاگردانش راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دهم سری A ایتالیا با برتری ۲ بر یک مقابل هلاس ورونا به رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما برای بودن در رده‌های بالای جدوب باید رقابتی باشیم، این بدین معناست که باید در بازی‌های زیادی به پیروزی برسیم و امتیازات زیادی را در هر ورزشگاه به دست بیاوریم.

وی افزود: ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم و پس از گل اول‌مان می‌توانستیم ۲ بر صفر در نتیجه پیش بیافتیم و بازی را در کنترل داشتیم اما سپس گل تساوی را دریافت کردیم و آن فرم و شکل خود را از دست دادیم، اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و فضای زیادی به هلاس ورونا دادیم. در ادامه موفق شدیم به مسیر درست بازگردیم. ما بازیکنان مستعدی داریم که می‌توانند از هیچ خلق موقعیت کنند.

سرمربی میلان در پایان خاطرنشان کرد: ما تشنه کسب سومین برد متوالی‌مان در سری A و حفظ روند رو به رشدمان در بازی‌های خارج از خانه بودیم. انگیزه دیگر ما برای کسب پیروزی در این دیدار این بود که با حس اعتماد به نفس وارد هفته بعد شویم.

میلان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با این برد ۲۳ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی سری A صعود کرد و پشت‌سر ناپولی ۲۶ امتیازی و آتالانتای ۲۴ امتیازی ایستاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.