مدیر تیم فوتبال تراکتور مدعی است این تیم در سه دیدار قبلی خود از داوری ها متضرر شده، اما اعتراض به این اتفاق نیز هیچ تأثیری در روند قضاوت داوران ندارد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور مدعی است این تیم در سه دیدار قبلی خود از داوری ها متضرر شده، اما اعتراض به این اتفاق نیز هیچ تأثیری در روند قضاوت داوران ندارد. اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی ۳ بر ۲ تیم تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان و شرایط سخت سرخپوشان تبریزی در این بازی خانگی اظهار داشت: فوتبال است و یک روز هم شرایط بازی اینطور می‌شود، اما در هر شرایط بُرد مهم است. نفتی‌ها هم خوب بازی کردند و بالاخره مقابل تراکتور انگیزه داشتند. بچه‌های ما وقتی گل اول را زدند فکر کردند کار تمام شده است. نفت هم تیم خوبی است و دو گل زد، اما خدا را شکر بچه‌ها به خودشان آمدند و سه امتیاز را گرفتیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

وی در مورد اعتراض شدید تراکتوری‌ها به داوری در سه دیدار قبل مقابل پرسپولیس، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان گفت: در اکثر بازی‌ها از داوری لطمه خوردیم؛ مقابل بازی برابر پرسپولیس، مس رفسنجان و همین بازی با نفت مسجدسلیمان. در بازی با نفت زمانی که بازی یک بر صفر بود خطای واضح روی هاشم‌نژاد اعلام نشد و پنالتی صد درصد ما را نگرفتند. مقابل مس هم تا دقیقه ۱۰ سه کارت زرد به ما دادند. ما خیلی از داوری‌ها شاکی هستیم. نامه هم زدیم؛ ولی وقتی برنامه تلویزیونی یک دقیقه از زمانش را به بازی ما اختصاص نداده است و هیچ صحنه‌ای را نشان نمی‌دهد؛ اعتراض‌ها چه تأثیری خواهد داشت؟! فکر می‌کنم اگر VAR بیاید خیلی تأثیرگذار است. ما خیلی از داوری‌ها ضربه خوردیم.

مدیر تیم تراکتور درباره آخرین وضعیت کاوه رضایی و مصدومان این تیم خاطر نشان کرد: کاوه رضایی یک ذره مصدومیت داشت، ولی بهتر شد و در بازی با نفت هم تیم را همراهی کرد، اما بردیف ترجیح داد این بازیکن را برای بازی حساس با سپاهان نگه دارد.

ذوالمجیدیان درباره دیدار حساس هفته آینده این تیم مقابل سپاهان نیز تصریح کرد: بازی با سپاهان در اصفهان و بسیار سخت است. خدا را شکر بچه‌ها در بازی‌های قبل خوب بازی کردند. در این بازی هم مصمم هستند تا ان‌شاءالله سپاهان را هم مثل پرسپولیس در بازی بیرون از خانه شکست دهیم.

وی با اشاره مجدد به دیدار تیم تراکتور مقابل نفت توضیح داد: بعد از اینکه در دقیقه ۲ گل زدیم، بچه‌ها احساس کردند راحت‌ می‌توانند بازی را ببرند و کمی شُل گرفتند. داور هم پنالتی ما را نگرفت و بعد تیم نفت هم از موقعیت‌‌هایش استفاده کرد، اما من خیلی از بازیکنان تقدیر و تشکر می‌کنم. آنها تا سوت پایان بازی می‌دوند و تلاش می‌کنند؛ خوشبختانه دیدید که در اکثر بازی‌ها هم در دقایق پایانی گل زدیم و بازی را بردیم. واقعاً این تلاش بازیکنان جای تقدیر دارد.

«بردیف نیز در کنار زمین به شدت عصبانی بود و ظاهراً از عملکرد بازیکنان رضایت نداشت.»، مدیر تیم تراکتور در واکنش به طرح این موضوع گفت: وقتی داور پنالتی صد درصد ما را نمی‌گیرد چه بگوییم؟ یک صحنه برای تیم حریف اتفاق افتاد و همه ریختند داخل زمین، ولی مربی ما می‌گوید شما اعتراض نکنید. وقتی این اتفاقات می‌افتد قطعاً بردیف هم ناراحت می‌شود. چه می‌شود گفت؛ نمی‌دانیم اصلاً چرا پنالتی ما را نمی‌گیرند، ولی مقابل پرسپولیس هیچ برخوردی اتفاق نمی‌افتد و برای حریف خطا می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.