مربی تیم فوتبال استقلال گفت، بازیکنان این تیم در بازی فردا دنبال مقابل پیروزی فولاد هستند تا آن را به هواداران و ریکاردو ساپینتو تقدیم کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت، بازیکنان این تیم در بازی فردا دنبال مقابل پیروزی فولاد هستند تا آن را به هواداران و ریکاردو ساپینتو تقدیم کنند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روی موتا در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ما فردا یک بازی خانگی داریم مقابل یک تیم خیلی خوب که بازیکنان خیلی خوبی هم دارد. فولاد در بازی‌های اخیرش زیاد گلی نخورده و از نظر دفاعی تیم خوبی است. آنها در بازی فردا منتظر هستند تا از اشتباهات ما استفاده کنند.

در شرایط خیلی خوبی هستیم و اعتمادبه‌نفس بالایی داریم وی ادامه داد: برای بازی فردا باید خیلی متمرکز باشیم. ما در شرایط خیلی خوبی هستیم و اعتمادبه‌نفس بالایی داریم. امیدواریم یک بازی خوبی انجام دهیم و به هدف‌مان که کسب سه امتیاز بازی است، برسیم. باعث تأسف است که در بازی فردا از حضور هواداران محروم هستیم و می‌خواهیم برد بازی فردا را به هواداران تقدیم کنیم.

فردا برای ساپینتو بازی خواهیم کرد مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: فردا همچنین برای سرمربی تیم‌مان بازی خواهیم کرد که در بازی غایب است. بردمان در بازی فردا را تقدیم او خواهیم کرد. امیدواریم که در بازی فردا یک جو خوب هم حاکم باشد و اتفاقات بازی با گل‌گهر در بازی فردا تکرار نشود. تمام اعضای کادر فنی هر دو تیم باید روی تیم و کار خودشان تمرکز داشته باشند و بهترین‌ها را برای خودشان رقم بزنند.

اکثر بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل هستند موتا در پاسخ به این سؤال که «چه بازیکنانی را در بازی مقابل فولاد در اختیار ندارید؟»، گفت: این موضوع مربوط به کادر فنی خودمان است و باید ببینیم فردا چه بازیکنانی بازی خواهند کرد یا بازی نمی‌کنند. اکثر بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل بوده و فقط زواری و آرمان رمضانی مصدوم هستند.

ساپینتو رئیس و رهبر همه ماست مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که غیبت ساپینتو روی نیمکت چه تأثیری روی عملکرد آبی‌پوشان مقابل فولاد خواهد داشت، خاطر نشان کرد: البته که ساپینتو رئیس و رهبر همه ما بوده و حضور او روی نیمکت خیلی مهم است. نه تنها رهبری او بلکه حضورش و شور و اشتیاقش می‌تواند به تیم کمک کند. متأسفانه فردا ساپینتو حضور ندارد، اما ما تمام هفته با بازیکنان کار کردیم که شرایط مطلوبی برای تیم مهیا کنیم. یک هفته مطلوب را پشت سر گذاشتیم و سرمربی تیم برای بازی فردا همه بازیکنان را خوب آماده کرده است. بازیکنان هم این شور و اشتیاق را دارند که پیروزی بازی فردا را به ساپینتو تقدیم کنند.

می‌دانیم فردا با چه چیزهایی روبه‌رو خواهیم شد وی درباره این موضوع که فولاد تیمی است که کمتر شکست می‌خورد و همچنین رویارویی استقلال با وریا غفوری عنوان کرد: همانطور که اول صحبتم گفتم بازی سختی مقابل فولاد داریم. حریف ما تیم خیلی خوب و سرسختی است و نقاط قوی زیادی دارد. ما این تیم را خوب آنالیز کردیم و می‌دانیم فردا با چه چیزهایی روبه‌رو خواهیم شد. فولادی‌ها هم بازی سختی خواهند داشت. تیم ما اعتمادبه‌نفس دارد و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته است. درباره وریا هم باید بگویم که او بازیکن سابق استقلال بوده و ۹۰ دقیقه به‌عنوان حریف ماست.

می‌دانستیم کاری که انجام می‌دهیم برای‌مان در آینده خوب و پرثمر خواهد بود موتا در پاسخ به این سؤال که «استقلال در ابتدای فصل خوب بازی نمی‌کرد، ولی الان بهتر بازی می‌کند و نتایج خوب هم می‌گیرد. دلیل این تغییر چیست؟»، تصریح کرد: ما موقعی که کارمان را شروع کردیم در اول فصل بودیم و هر هفته هم که می‌گذرد ما در حال پیشرفت هستیم. ما می‌دانستیم کاری که انجام می‌دهیم برای‌مان در آینده خوب و پرثمر خواهد بود. چند تغییر هم داشتیم و برحسب تیمی که قبلاً داشتیم چند مورد را تغییر دادیم و روی ایده‌های سرمربی تیم کار و در تیم پیاده می‌کنیم. نتایج را هم که می‌بینید، تمامی تلاش‌هایی که انجام دادیم همه دست به دست هم دادند و در آینده هم از این بهتر خواهیم شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )