سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کارمان مقابل نساجی سخت است و امیدوارم کم اشتباه باشیم و برنده این مسابقه شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کارمان مقابل نساجی سخت است و امیدوارم کم اشتباه باشیم و برنده این مسابقه شویم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این یک بازی ۶ امتیازی است. هر دو تیم، هم امتیاز هستند و این مسئله حساسیت بازی را بیشتر می‌کند. همچنین کیفیت خوب زمین ورزشگاه وطنی این اجازه را می‌دهد که فوتبال خوبی ارائه شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: این از بابت خوشحالم که ورزشگاه وطنی چمن خوبی را دارد و این مسئله به تیم نساجی هم کمک می‌کند. نساجی با آمدن مطهری، کمی دچار تغییر شده و نوع فوتبالش عوض شده است. در واقع سیستم و ترکیب این تیم تغییر کرده، سعی می‌کنند از کناره‌ها حمله کنند و همچنین حملات سریع داشته باشند. آنها در ضربات ایستگاهی فوق العاده عمل کرده‌اند. ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم و فکر می‌کنم فردا هر تیمی که باهوش‌تر و کم اشتباه‌تر باشد، برنده می‌شود؛ فکر می‌کنم آن تیم ما باشیم.

تارتار عنوان کرد: ما در نقطه‌ای از جدول قرار داریم که هیچ استرسی نداریم. با بچه‌ها که صحبت کردیم، گفتم که برای بردن به اینجا آمده‌ایم. در صورت مساوی پایین‌تر از حریف قرار می‌گیریم و اگر برنده شویم، بالاتر می‌رویم. کارمان سخت است، ولی بازیکنان با روحیه خوبی آمده‌اند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و برنده این مسابقه ما باشیم.

تارتار در پایان گفت: هر بازی یک استراتژی خاص دارد. ما نمی‌توانیم جلوی تیم‌های مدعی، باز بازی کنیم. ما در تمرینات معمولاً روی این مسائل کار می‌کنیم. برخی بازی‌ها برای بردن و برخی را نیز برای نباختن به میدان می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.