اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز نخستین باخت خانگی سرخپوشان پایتخت در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شد.

با این حال حاشیه‌های هفته گذشته که پیرامون این تیم به وجود آمده شایعاتی را درباره برگزاری جلسه فوق‌العاده امروز هیأت مدیره و احتمال استعفا یا برکناری رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره گفت: به هیچ وجه جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار نشد و امروز نشستی را نداشتیم. زمان برگزاری جلسات هفتگی هیأت مدیره مشخص است که رئیس هیأت مدیره اعلام می‌کند.

او درباره استعفا یا برکناری درویش نیز تاکید کرد: عملکرد آقای درویش تا حالا خیلی خوب بوده است و هیچ دلیلی برای این موضوع وجود ندارد. هیچ خواسته‌ای نیز از جانب او درباره استعفا مطرح نشده است همه چیز به خوبی در حال پیگیری است.

این عضو هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد و من واقعا درک نمی‌کنم وقتی یک مجموعه در صلابت و سلامت کامل در حال کار کردن است چنین شایعاتی بی پایه و اساسی مطرح می‌شود.

خبیری در پایان گفت: براساس توافق صورت گرفته از این به بعد رضا درویش سخنگوی هیات مدیره خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.