سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان در پی برتری ۵ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقلبل ویکتوریا پلژن جمهوری چک و کسب سومین برد متوالی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازیکنان ما در این دیدار خیلی خوب کار کردند. ما باید رویکردی اینچنینی به بازی داشته باشیم.

وی افزود: در جریان بازی سرعت خوبی در تصمیم‌گیری داشتیم و سپس بازی را به خوبی کنترل کردیم. با توجه به بازی شنبه که مقابل بوروسیا دورتموند خواهیم داشت، این برد مهم بود و با شایستگی به سه امتیاز آن دست یافتیم. این بازی نشان داد که ما در مسیر درستی گام برداشته‌ایم.

سرمربی بایرن مونیخ همچنین در مورد عملکرد هافبک هلندی‌اش اظهار داشت: «خرافنبرخ» مثل بقیه خوب کار کرد و موقعیت‌یابی خوبی در زمین داشت. رایان معمولاً کمی تهاجمی‌تر بازی می‌کند. استانیشیچ و مزراوی نیز خوب بازی کردند.

سرخپوشان مونیخی با برد شب گذشته صاحب رکورد جدیدی شدند. باواریایی‌ها حالا ۳۱ بازی متوالی است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست‌ناپذیر بوده‌اند و از این حیث رئال مادرید را که پیش از این در ۳۰ بازی متوالی مرحله گروهی لیگ قهرمانان نباخته بود،کنار زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.