شاگردان پپ گواردیولا رقیب همشهری خود را درهم کوبیدند و به یک امتیازی آرسنالِ صدرنشین رسیدند.

شاگردان پپ گواردیولا رقیب همشهری خود را درهم کوبیدند و به یک امتیازی آرسنالِ صدرنشین رسیدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (یکشنبه - به وقت تهران) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست تحقیرآمیز ۶ بر ۳ شاگردان اریک تن‌هاخ همراه بود.

ارلینگ هالند و فیل فودن ستارگان این بازی بودند و هر یک موفق به ثبت هت‌تریک شدند. فودن در دقایق ۸، ۴۴ و ۷۲ و هالند در دقایق ۳۴، ۳۷ و ۶۴ گل‌های آبی‌پوشان شهر منچستر را به ثمر رساندند. شیاطین سرخ هم در دقیقه ۵۶ توسط آنتونی و در دقایق ۸۴ و ۱+۹۰ (پنالتی) توسط آنتونی مارسیال به گل رسید.

شاگردان پپ گواردیولا با این برد ۲۰ امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه دومی خود، اختلاف‌شان با آرسنالِ صدرنشین را به یک امتیاز کاهش دادند. تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ هم با قبول این شکست ۱۲ امتیازی باقی ماند و در حال حاضر در مکان ششم جدول ایستاده‌ است.

برخی هواداران منچستر که برای تماشای این بازی به ورزشگاه اتحاد رفته بودند، پس از دریافت گل چهارم توسط تیم‌شان و پیش از پایان نیمه اول اقدام به ترک محل بازی کردند.

هالند ۲۲ ساله هم که تابستان اخیر از بوروسیا دورتموند جدا و به من‌سیتی پیوست، سومین هت‌تریک خود را در فصل جاری به ثبت رساند.

در همین چارچوب از ساعت ۱۹ امشب، لیدزیونایتد در خانه خود به مصاف استو‌ن‌ویلا می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی و تاتنهام به ترتیب با ۲۱، ۲۰ و ۱۷ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.