سرمربی تیم ملی فوتسال عراق عدم تمرکز تیمش را دلیل حذف از مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال عراق با حضور سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی خود امید داشت در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مرحله حذفی صعود کند.

عراق در این دوره از مسابقات با تیم‌های کویت (میزبان)، تایلند و عمان همگروه بود. عراقی‌ها کار خود را با باخت برابر تایلند آغاز کردند و سپس برابر عمان به پیروزی رسیدند. شاگردان ناظم الشریعه که برای صعود به مرحله یک چهارم به پیروزی برابر کویت نیاز داشتند، شب گذشته برابر میزبان این مسابقات با نتیجه تساوی ۲ - ۲ متوقف شدند تا از این مسابقات حذف بشوند.

ناظم الشریعه پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، از گروه عراق به عنوان گروه «مرگ» یاد کرده بود. او در حالی که در دو دوره گذشته با ایران به عنوان قهرمانی در آسیا رسیده بود، با عراق نتوانست از مرحله گروهی به دور بعد راه یابد.

این مربی ایرانی در نشست خبری پس از بازی مقابل کویت، عدم تمرکز را دلیل حذف تیمش از مسابقات آسیایی عنوان کرد و گفت: می‌خواهم از میزبانی کویت و میزبانی این مسابقات تشکر کنم. بازیکنان سه بازی انجام دادند و این تجربه برای دوره بعدی که شامل کسب سهمیه جام جهانی فوتسال هم می‌شود، خوب خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های تاکتیکی تیمش تصریح کرد: یک تیم برای اجرای «پاور پلیر» (بازی پنج نفره) باید مهارت داشته باشد. بازیکنان کویت تجربه دارند و این یک خطای دفاعی بود که به قیمت از دست رفتن حضورمان در مرحله یک چهارم نهایی تمام شد.

ناظم الشریعه همچنین در خصوص اهدافش در عراق گفت: در لیگ داخلی کارهای زیادی برای ما وجود خواهد داشت. باید بازیکنان جوان‌تری را وارد ترکیب کنیم تا سال آینده آماده باشیم. امروز ما شکست نخوردیم، اما به مرحله حذفی هم نرسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.