اردوی تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر اعضای تیم با حضور تنی چند از مدیران فدراسیون در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کشور اتریش همچنان ادامه دارد تا این تیم پس از پیروزی یک بر صفر مقابل اروگوئه برای بازی با سنگال آماده شود.

شاگردان کارلوس کی روش در حالی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که کمترین اخبار از نحوه برگزاری تمرینات این تیم به بیرون درز پیدا می‌کند. حساست بالای کی‌روش برای این موضوع نه تنها باعث شده تا هیچ نشست خبری برای بازی‌های دوستانه برگزار نشود بلکه سرمربی تیم ملی ایران بار دیگر صحبت از طریق فضای مجازی را پس از هر برد تیمش انتخاب می‌کند.

از سوی دیگر اردوی تیم ملی ایران در حالی ادامه دارد که صندلی مدیریت تیم ملی بین افرادی نظیر بهرام رضائیان، حمیرا اسدی، مهدی محمد نبی و مهدی خراطی دست به دست می‌شود.

حمیرا اسدی مسئول بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال در جریان دیدار با اروگوئه به عنوان مدیر تیم معرفی شده بود اما تمام امور را نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال بر عهده داشت.

از سوی دیگر مهدی خراطی که یار مطمئن کی روش و مهدی تاج در تیم ملی است بار دیگر به حوزه تیم ملی بزرگسالان بازگشته است تا امور اجرایی را عهده دار شود.

رضائیان نیز به عنوان عضو هیأت رئیسه در اردوی اتریش حضور دارد اما کمتر مقابل دوربین قرار می‌گیرد تا نقش نبی و خراطی پر رنگ تر به چشم بیاید.

باید دید برای بازی فردا کدام یک از مدیران حاضر در اردوی اتریش روی نیمکت تیم ملی ایران خواهند نشست و کی روش در نهایت چه کسی را برای جام جهانی ۲۰۲۲ در کنار خود حفظ خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.