کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته وضعیت به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت محمدرضا خانزاده از باشگاه تراکتور، کمیته وضعیت با پذیرش دعوی خواهان، خانزاده را بازیکن آزاد و فاقد قرارداد اعلام می‌نماید که می‌تواند براساس تبصره ذیل ماده ۶ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ در خارج از دو دوره زمانی قبل و نیم فصل نقل و انتقالات ثبت شود.

* در پی شکایت حسین دشتی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۷ میلیون و ۲۷۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۹۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت عبدالمجید طباطبایی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۴ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۷۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت پیمان قنبری از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ ۳۵۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۴۸ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت محمدصادق پاک مقدم از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ ۸۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷ میلیون و ۶۵۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۹۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت مسعود پالیزان از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ ۲۳۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۳۰۶ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳ میلیون و ۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق باشگاه شاهین شهرداری بوشهر محکوم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.