سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌گوید عملکرد تیمش در نیمه اول بازی با سوئیس در لیگ ملت‌های اروپا قابل دفاع نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌گوید عملکرد تیمش در نیمه اول بازی با سوئیس در لیگ ملت‌های اروپا قابل دفاع نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در لیگ ملت‌های اروپا و در شهر ساراگوسای اسپانیا مقابل میهمان خود سوئیس تن به شکست ۲ بر یک داد و صدر جدول رده‌بندی گروه B لیگ A را به پرتغال واگذار کردند، پس از این بازی گفت: شکست چیزی است که همیشه باعث آزردگی خاطر می‌شود. باید به کاری که سوئیس در این بازی کرد، احترام گذاشت. آنها در آغاز بازی مشکلات زیادی برای ما به وجود آوردند.

وی افزود: عملکرد ما در نیمه اول، بدترین عملکردمان از زمان حضور من در تیم ملی فوتبال اسپانیا بود. روی گل دوم سوئیس هم که از روی نقطه کرنر به ثمر رسید، خیلی بد دفاع کردیم. در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و تا آخرین لحظه تلاش کردیم. حالا بازی سه‌شنبه با پرتغال (به منظور رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها) بسیار کلیدی است و ما برای کسب برد به براگا می‌رویم.

سرمربی اسپانیا در ادامه در مواجه با این پرسش که «آیا این شکست باعث ایجاد تردید در شما در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمی‌شود؟»، اظهار داشت: خیر! قطعاً بهتر است که ما با کسب بردهایی راهی قطر شویم، اما من به تیمم اعتماد کامل دارم. در نیمه اول برخی بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند، اما حریف‌مان واقعاً خوب بود و می‌دانست چطور بازی کند. با این حال همیشه همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود. وقتی روز خوب‌تان نباشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انریکه در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل پرتغال می‌تواند بهترین روش ممکن برای رفتن به جام جهانی قطر باشد. ما پیش از این سه بار با پرتغال همگروه بوده‌ایم و حالا برای پیروزی به آنجا می‌رویم.

پرتغال در بازی پایانی خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها تنها به یک تساوی مقابل اسپانیا نیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.