بازیکن تیم مس کرمان اعتقاد دارد نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول کار دشواری در شش هفته نخست لیگ برتر داشته است.

بازیکن تیم مس کرمان اعتقاد دارد نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول کار دشواری در شش هفته نخست لیگ برتر داشته است. امین کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت: شروع بازی‌ها برای تیم ما که تازه به لیگ برتر صعود کرده است، بسیار سخت و سنگین بود. علاوه بر مسائل فنی، شرایط روحی و روانی خصوصاً در بازی‌های خارج از خانه نیز برای مس سنگین بود.

وی با تمجید از عملکرد نارنجی‌پوشان ظرف سه هفته نخست لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: خوشبختانه در سه هفته گذشته، به ویژه در خانه خودمان بازی‌های خوبی ارائه کردیم. تیم ما پس از تعطیلات به هماهنگی و شرایط مطلوب نزدیک می‌شود و روند رو به رشد ما در ادامه مسابقات مشخص خواهد شد. در تعطیلات لیگ ریکاوری ذهنی و بدنی جدی و خوبی داشتیم.

هافبک ۲۶ ساله مس کرمان در مورد هدف شاگردان فرزاد حسین‌خانی در لیگ بیست‌ودوم به تسنیم گفت: در سال اول حضورمان در لیگ برتر دنبال بقا هستیم و برای رسیدن به این هدف، تمام تلاش خود را خواهیم کرد. همچنین اخیراً صحبت‌هایی از قول من منتشر شد که در جریان آن نبودم و تمام تمرکزم بر تمرینات است.

کاظمیان راجع به مصدومیتی که از ناحیه بینی با آن مواجه شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شکستگی بینی من در حد جراحی نبود و تمرینات تیم را از دست ندادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.