ادوارد مندی بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۲۱ جهان به دلیل مصدومیت دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال سنگال و ایران را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و سنگال، پنجم مهرماه در اتریش برگزار می‌شود. هم اکنون تیم ملی ایران اردوی آماده‌سازی خود را در اتریش برپا کرده و در این اردو، ۲ دیدار دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام رسانه‌های فرانسوی، سه بازیکنی که در فهرست ۲۹ نفره سرمربی سنگال قرار داشتند، بنابر دلایل مختلفی خط خوردند. یکی از آنها، ادوارد مندی سنگربان تیم ملی سنگال و باشگاه چلسی است که سال ۲۰۲۱ میلادی عنوان بهترین دروازه‌بان جهان را از آن خود کرد. وی به دلیل مصدومیت زانو، دیدار برابر ایران را از دست داده است.

همچنین کیتا بالده مدافع کناری لاتزیو به دلیل استفاده از مواد نیروزا محروم شده و از فهرست سنگال خط خورده است. او احتمالا جام جهانی را نیز از دست خواهد داد. نوح فادیگا دیگر بازیکنی است که به دلیل آسیب دیدگی، اردوی شیرهای تِرانگا را از دست داد.

تیم ملی سنگال که ستاره‌های نامداری را در اختیار دارد، چندی پیش با غلبه بر مصر به مقام قهرمانی آفریقا دست یافت. این تیم یکی از نمایندگان قاره آفریقا در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

بیشتر بخوانید: حواشی دیدار پرسپولیس و نفت تمامی ندارد آرزوی موفقیت باشگاه لورکوزن برای آزمون/عکس وضعیت مبهم مهاجم استقلال برای دیدار با گل‌گهر

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )