سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بازی سختی برای شاگردانش مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا پیش‌بینی کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بازی سختی برای شاگردانش مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا پیش‌بینی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایش فردا شب (چهارشنبه) در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای لایپزیگ خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: این یک بازی مهم در این گروه است. لایپزیگ شروع خوبی در فصل جاری نداشته، اما برای پی بردن به کیفیت آنها به بازی آخرشان مقابل بوروسیا دورتموند نگاه کنید. آنها بازیکنان خیلی مستعدی در ترکیب‌شان دارند و ما باید بازی خوبی را از خود ارائه دهیم. لایپزیگ تیم خیلی خطرناکی است.

وی همچنین درباره وضعیت بال برزیلی‌اش اظهار داشت: وینیسیوس در وضعیت خوبی است و بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی فردا است. او پس از بازی با مایورکا ریکاوری خوبی داشته است. وینیسیوس خیلی خوب بازی می‌کند، برای همین مدافعان برای متوقف کردن او هر کاری که بتوانند انجام خواهند داد.

سرمربی رئال مادرید صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: این رئال مادرید قادر به انجام هر کاری است و ما می‌توانیم این فصل هم برای قهرمانی بجنگیم.

کارلتو در مواجهه با این پرسش که «آیا در مورد وینسیوس و رودریگو با تیته سرمربی برزیل صحبت کرده‌اید؟»، تأکید کرد: من صحبتی با تیته نداشته‌ام‌ اما هر موقع که لازم باشد با هم صحبت خواهیم کرد. من بر این باورم که هم وینسیوس و هم رودریگو در برنامه‌های تیته برای جام جهانی خواهند بود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در ادامه در مواجهه با پرسشی درباره کیلیان امباپه که گفته می‌شود او می‌تواند پس از دو سال قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن فسخ کند، با خنده گفت: دوباره این بحث!

آنچلوتی در پایان درباره وضعیت مهاجم فرانسوی‌اش اظهار داشت: امیدوارم کریم بنزما بتواند مقابل اتلتیکومادرید بازی کند و این احتمال وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.