سرمربی تیم فوتبال رُم معتقد است که شاگردانش با شایستگی مقابل امپولی به برتری رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال رُم معتقد است که شاگردانش با شایستگی مقابل امپولی به برتری رسیدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته ششم سری A ایتالیا، میزبان خود امپولی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و با ۱۳ امتیاز به رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، در تمجید از مهاجم انگلیسی‌اش که در این دیدار گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند، گفت: آبراهام باید این کار (گلزنی) را انجام دهد. زمانی که تیم به او نیاز دارد، باید به عمق برود. شاید آبراهام بتواند از نظر روحی بیشتر برای انجام این کار مبارزه کند اما این یک مأموریت هست. باید بگویم که گلزنی به ویکاریو (دروازه‌بان امپولی) سخت بود. او در این دیدار بهترین دروازه‌بان جهان به نظر می‌رسید.

وی افزود: ما می‌توانستیم به روش دیگری و با آرامش بیشتر پیروز شویم. اگر ۳ بر یک در نتیجه جلو می‌افتادیم، می‌توانستیم بازی را بهتر مدیریت کنیم اما مهم این است که دوباره برنده شویم. ما در این بازی رنج کشیدیم، هفت دقیقه وقت اضافه برای تیمی که برنده است بسیار زیاد است، اما ما آن را به خوبی مدیریت کردیم. می‌خواهم به پائولو زانتی (سرمربی امپولی) تبریک بگویم چون بازی مقابل تیم او سخت بود، اما در نهایت ما مستحق پیروزی بودیم.

آقای خاص همچنین درباره بازی بعدی تیمش که پنجشنبه شب مقابل HJK هلسینکی فنلاند در مرحله گروهی لیگ اروپا خواهد بود، اظهار داشت:روش کار این دست تیم‌ها، آنهایی که تیم غیرمدعی تلقی می‌شوند، تغییر کرده است. حالا همه می‌دانند که بهترین تیم‌ها چه کاری انجام می‌دهند، فقط با یک کلیک در شبکه‌های اجتماعی می‌شود به این موضوع پی برد.

رُم در حالی با ۱۳ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد که با ناپولی صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.