سرمربی یاران صادق محرمی بُردن چلسی را یک پیروزی بزرگ دانست.

سرمربی یاران صادق محرمی بُردن چلسی را یک پیروزی بزرگ دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته دینامو زاگرب با حضور ۷۶ دقیقه‌ای صادق محرمی در بازی خانگی هفته نخست گروه E لیگ قهرمانان اروپا چلسی را با یک گل شکست داد.

آنته چاچیچ، سرمربی دینامو زاگرب به دنبال پیروزی تیمش برابر چلسی گفت: حتی اگر پیروزی‌های خوبی در گذشته داشتم این بزرگترین پیروزی دوران مربیگری‌ام بود. به طور حتم این پیروزی را وقتی صحبت از مسابقات باشگاهی می‌شود، دوست دارم. به اندازه کافی بزرگ هستم و به خاطر ندارم دینامو تاکنون تیم بهتری را در چنین سطحی شکست داده باشد. چلسی با یک تیم کامل آمده بود و ترکیب دیگری روانه میدان نکرد. بنابراین این یک پیروزی بزرگ برای دینامو زاگرب است.

سرمربی یاران صادق محرمی افزود: شاهد بازی عالی بودیم و هواداران نیز به ما کمک کردند. سه امتیاز در شروع لیگ قهرمانان اروپا به دست آوردیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم. نباید فراموش کنیم که بازی جدیدی پیش‌رو داریم و این لیگ داخلی است که به ما فرصت می‌دهد تا چنین برابر حریفان خود بازی کنیم. ما به خوبی توانستیم کیفیت فنی تیم چلسی را در زمین بازی محدود کنیم و این موضوع غیرقابل انکار است. از این بابت بسیار خوشحال هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.