هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا به زودی و برای همیشه به دوران کم فروغ بازیگری‌اش در این تیم پایان می‌دهد.

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا به زودی و برای همیشه به دوران کم فروغ بازیگری‌اش در این تیم پایان می‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت؛ پرونده یکی از بدترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه بارسلونا، در هفته جاری بسته می‌شود. میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا تا چند روز دیگر به صورت قطعی از آبی‌و‌اناری‌ها جدا خواهد شد.

این بازیکن ۳۲ ساله که دو سال پیش در قالب معاوضه با آرتور ملو هافبک وقت بارسلونا، یوونتوس را ترک کردف هرگز نتوانست روزهای درخشانش در تورین را در کاتالونیا تکرار کند؛ به همین دلیل او فصل گذشته به بشیکتاش ترکیه قرض داده شد اما این تیم هم او را نگه نداشت تا مجبور شود به بارسلونا برگردد. با تعریف و تمجید‌های ژاوی هرناندس از پیانیچ در اردوی پیش فصل، تصور می‌شد که بازیکن بوسنیایی سرانجام می‌تواند به بازیکنی کلیدی برای بارسلونا تبدیل شود اما این اتفاق رخ نداد، چون در ۴ هفته نخست فصل جاری لالیگا حتی یک دقیقه هم به او فرصت بازی نرسیده و به همین دلیل هم ستاره سابق یوونتوس تصمیم به رفتن گرفته است.

پیانیچ از لیگ امارات پیشنهادی چشمگیر هم دریافت کرده است که حداقل از نظر مالی برای او جذاب بوده و از این رو با آن موافقت کرده است. این پیشنهاد از سوی باشگاه شارجه ارائه شده و مدت آن سه ساله است. پیانیچ امروز (سه‌شنبه) عازم امارات می‌شود و تا دو سه روز دیگر هم باشگاه بارسلونا این موضوع را اعلام رسمی خواهد کرد.

پیانیچ در حالی عازم امارات شده که دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.