مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به قرارداد میلیاردی فصل گذشته این تیم بی تفاوت است و دیگر اهمیتی برای ادامه فعالیت با شریک تجاری باشگاه ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس در حالی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور را آغاز کرد که تأخیر در تفاهم با کارگزار برند باشگاه برای فسخ قرارداد باعث عدم استفاده از فضای درآمدی خود روی پیراهن شد. تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود بدون اینکه تبلیغی روی پیراهن داشته باشد مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گرفت تا همین امر باعث تعجب هواداران تیم شود.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اینکه فضای تبلیغات محیطی را در اختیار سازمان لیگ فوتبال قرار داد تصمیم گرفت فضای تبلیغاتی روی پیراهن را نیز با قراردادی مستقیم در اختیار یک شرکت فعال در حوزه تلفن همراه قرار دهد.

همچنین قراردادهای دیگری نیز با سایر شرکت‌ها به طور مستقیم عقد گردید تا درآمدهای باشگاه بر خلاف فصل گذشته بدون واسطه در اختیار سرخپوشان قرار بگیرد.

این در حالی است که طبق قراردادی که بین کارگزار برند و باشگاه عقد شده بود تمام منابع درآمدی حاصل از استفاده از برند پرسپولیس باید با درصدی مشخص در اختیار کارگزار قرار می‌گرفت اما اختلافات مالی سبب شد تا درویش برای فصل جاری زیر بار آن نرفته و امور مربوطه را با رایزنی‌های خودش پیگیری کند.

کارگزار برند باشگاه پرسپولیس قصد داشت مبلغی حدود ۶۳۰ میلیارد تومان در اختیار پرسپولیس بابت جذب تبلیغ، استفاده از فضای تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی و حق پخش تلویزیونی پرداخت کند که عدم تحقق دریافت حق پخش تلویزیونی و اختلافات مالی موجه شد تا مبلغی بسیار پایین‌تر در اختیار سرخپوشان در فصل گذشته قرار بگیرد.

همین امر باعث شد رضا درویش بدون توجه به این قرارداد پیگیر حق فسخ آن نیز نشود و امور اقتصادی مورد نظر را دنبال کند تا از این راه بتواند بخشی از هزینه‌ها را جبران کند.

تصمیمات کلان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در امور مالی باعث شده تا کارگزار برند باشگاه نیز دیگر تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد و احتمال اینکه قرارداد خود را به طور قانونی فسخ کند افزایش یافته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.