با رفتن هافبک برزیلی رئال مادرید به منچستریونایتد، تیم اسپانیایی یک بازیکن در لیگ برتر انگلیس را برای پر کردن جای خالی او در نظر گرفته است.

با رفتن هافبک برزیلی رئال مادرید به منچستریونایتد، تیم اسپانیایی یک بازیکن در لیگ برتر انگلیس را برای پر کردن جای خالی او در نظر گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه تلگراف انگلیس از پیر امیل هویبرگ بازیکن تیم فوتبال تاتنهام به عنوان گزینه باشگاه رئال مادرید برای جانشینی کاسمیرو در خط میانی این تیم نام برد.

کاسمیرو با قبول پیشنهاد منچستریونایتد بعد از ۹ سال در آستانه ترک کهکشانی‌‌ها قرار دارد و این یعنی خروج یکی از بهترین و اصلی‌ترین هافبک‌های تیم کارلو آنچلوتی از سانتیاگو برنابئو. پیشنهاد منچستری‌ها آن‌قدر وسوسه‌انگیز بود که نه تنها خود بازیکن بلکه باشگاه هم نتوانست به آن نه بگوید و این جابجایی در مدت کوتاهی پس از انتشار اولین خبرها درباره آن صورت گرفت.

طبق ادعای تلگراف باشگاه رئال مادرید هویبرگ هافبک دانمارکی تیم تاتنهام را در نظر دارد. این بازیکن ۲۷ ساله که سابقه بازی در بایرن مونیخ، آگزبورگ، شالکه و ساوتهمپتون را دارد، فصل گذشته در لیگ برتر ۳۶ بازی برای تاتنهام انجام داد و ۲ گل هم زد. در این فصل هم او در دو بازی‌اش برای سفیدپوشان لندن یک گل زده است تا شروعی درخشان داشته باشد. مشخص نیست با نقشی که این بازیکن ملی‌پوش در تاکتیک‌های تیم تحت هدایت آنتونیو کونته دارد، باشگاه لندنی حاضر به فروش او به رئال مادرید شود. او تا تابستان سال ۲۰۲۵ با تاتنهام قرارداد دارد.

ارزش فعلی هویبرگ در بازار نقل و انتقالات ۴۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود (طبق اعلام سایت ترانسفرمارکت) و این در حالیست که رئال مادرید از فروش کاسمیرو ۷۰ میلیون یورو درآمد کسب کرد.

یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر رئال مادرید برای جانشینی کاسمیرو برونو گیمارش از تیم نیوکاسل بود که باشگاه انگلیسی به صراحت اعلام کرد که به هیچ عنوان قصد فروش این بازیکن را ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.