برای اعجوبه استقلال تنها ۲۵ دقیقه زمان کافی بود تا با وجود حضور اندک در زمین تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر میزبان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد که ابتدا دروازه‌اش مقابل ملوان باز شد و سپس در نیمه دوم با ۳ گل آن یک گل را پاسخ داد. در این بازی مهدی قایدی مهاجم تازه بازگشته آبی پوشان ستاره بی چون و چرای بازی بود.

قایدی که پس از یک فصل دوری از جمع آبی پوشان به این تیم بازگشت، با اینکه در ترکیب اصلی قرار نداشت اما تاثیرگذارترین بازیکن زمین شد. این ملی پوش جوان در دقیقه ۶۵ و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در تنها ۲۵ دقیقه حضور در میدان توانست با زدن یک گل و گرفتن یک پنالتی منجر به گل روی ۲ گل از ۳ گل آبی‌ها تاثیر مستقیم و نقش اصلی داشته باشد تا با همین آمار در صدر جدول تاثیرگذارترین بازیکنان فصل آبی پوشان قرار گیرد.

قایدی که در دو فصل آخر حضورش در استقلال هم بهترین آمار را در گلزنی و ارسال پاس گل داشت و عنوان تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی را به دست می‌آورد، در بازگشت دوباره‌اش به این تیم خیلی زود نشان داد همچنان می‌تواند از عوامل مهم آبی‌ها در فاز تهاجمی باشد.

استقلالی‌ها فصل گذشته با اینکه قهرمان مسابقات شدند اما در فاز حمله مشکلاتی داشتند و حالا امیدوارند با جذب چند چهره تهاجمی و بازگشت مهدی قایدی این مشکلات رفع گردد.

آبی پوشان در ادامه مسابقات این فصل رقابتهای لیگ برتر و در هفته سوم میزبان تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده مس کرمان است که این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه سوم شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.