مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم باید در دیدارهای آینده به پیروزی برسد و دو تساوی ابتدای فصل را جبران کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در غیاب یحیی گل محمدی محروم به نشست خبری آمده بود در مورد نتیجه ای که در دیدار با فولاد رقم خورد گفت: بازی سختی داشتیم و قبل از بازی هم چنین پیش‌بینی ای می‌کردم به این خاطر که فولاد تیم خوبی است که مربیان و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. این بازی تمام شد و باید تمرکزمان را روی دیدارهای بعدی بگذاریم. امتیاز از دست دادیم و نباید بهانه بیاوریم.

باقری در مورد این که آیا تمیروف در لیست مازاد قراردارد و تکلیف دیاباته چه می شود گفت: اگر تمیروف مازاد بود که جزو تیم نبود. تا الان صحبتی در این مورد اعلام نشده است. در مورد دیاباته هم هنوز مشخص نیست که ایشان بتواند بیاید یا نه.

وی در مورد ناراحتی هواداران از سبک بازی پرسپولیس و نرسیدن به پیروزی و پیش بینی از آینده گفت: آینده را که نمی شود پیش بینی کرد اما تلاش می کنیم که هر بازی بهتر کار کنیم. خوشحالم که تماشاگران به ورزشگاه آمدند. آنها همیشه برد می خواهند و ما تلاش می کنیم که در دیدارهای آینده به برتری می رسیم.

باقری در مورد حملاتی که برخی به فوتبالیست ها می کنند گفت: من هم مثل بقیه از این اتفاق ناراحت هستم. هر کسی می تواند نظرش را بگوید و کسی نباید توهین کند. کار خوبی صورت نگرفت از طرف کسی که به کریمی توهین کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعلام نشدن رقم ریز قراردادها در سازمان بورس گفت: من خیلی در جریان این مسائل نیستم. در همه جای دنیا رقم ها متفاوت است. باشگاه تلاش کرده است که بتواند بهترین ها را جذب کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )